Buss 53 mot Roslagstull.

Sitter just nu och tvångslyssnar på busstanten som säger "Buss 53 mot Roslagstull" om och om igen. Varför undrar ni då kanske? Eller så gör ni inte det, men jag tänker berätta ändå. FÖR DET HÄR ÄR MIN BLOGG OCH DET ÄR JAG SOM BESTÄMMER!! Nu stryker vi ett sträck över den tråkiga lilla fadäsen och går vidare.
Ni undrar alltså varför busstanten säger "Buss 53 mot Roslagstull" om och om igen. Det gör hon för att skylten som står vid busshållplatsen, ni vet en såndäringa mekanisk skylt som pratar för de som är blinda, ni vet den? Den har hakat upp sig på något sätt och upprepar därför taktfast samma fras hela tiden.
Varför hör jag busstanten in i mitt rum då? Joooo, jag bor så faaasligt nära busshållplatsen att jag hör väääldigt tydligt in genom mitt öppna fönster. Hoppas innerligt att hon slutar snart.

Kommentarer
JOSEFINE säger:

Så jävla skön! dööör. Typ skrattar fortfarande, älska busstanter. Kan min bussfärd till och från skolan utantill. H22 to Richmond Manor Circus H22 to Hounslow Bell Corner, hör fan detta i sömnen. Är så sjukt trött nu, ska sluta svamla i ditt kommentarsfält, pusshej!

2011-09-01 | 01:00:30
Bloggadress: http://linneajosefines.blogg.se/
petra säger:

miss you alot liksom!

2011-09-01 | 10:20:23
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Johanna säger:

Snart kan vi sitta i varsitt fönster och lyssna kanske? Och skicka bullar i en korg mellan oss, på en lina?

2011-09-02 | 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback