Hej och välkommen!

Hej och stjärtligt välkomna! 

Jaa, jag menar stjärtligt som i stjärt, jag känner att jag vill sätta rätt ton på bloggen på en gång. Passar det inte kan ni hålla för ögonen eller läsa någon annans blogg. Är vi klara med det nu? Kan jag fortsätta? Gött!

Hur som haver, jag återupptar nu den ädla konsten att blogga. Är ju lite lat med sånt där, börjar gärna blogga men är inte konsekvent. Sviker mina få men ooo så kära läsare, gång på gång. Jag är opålitlig, oerhört inkonsekvent i mitt bloggande. 

Jaja, denna gången ska jag lyckas! Och ni ska följa mig, slaviskt. Jag är hård i mina straff, jag vill bara att ni ska veta det så att ni vet vad ni ger er in på. Vill inte ha några klagomål sen när min piska viner. Okej? GÖTT!

Vi har något fint på gång känner jag! Ni och jag. Nu kör vi kååmpisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback