Bjöööönen sooofffööööh

Jaa, då var jag färdigjobbad för idag! För att svara på en fråga som jag fann i kommentatorsfältet, så jobbar jag som deltids Nanny. Fullt ös medvetslös skulle väl vara en korrekt beskrivning av mina arbetsuppgifter. Asroligt oftast!

Hur som haver, var ju som sagt och försökte finna min väg till Universitetet idag. Att ta sig dit var inga problem, men väl där. HERREGUD, varför i hela helvete ska tvunget husen jag ska plugga i ligga absolut längst bort. Genom trädgårdar, genom skogen, över en hage, ner för en backe, RIIVER DEEP, MOOOOUNTAAAIN HIIIGH, YEAH YEAH YEAAAH osv. Blöööhhh!

Jaja, det ska i alla fall bli skitkul att börja skolan imorgon. Lång dag dock, åker hemifrån strax innan halv 9 och är jag hemma i hemmets lugna vrå runt 8 snåret! Fick väldig lust att sjunga "Bjööönen soooffööh" (björnen sover, för er som inte förstår er på min genialiska halländska översättning) på halländskt bebisspråk när jag skrev hemmets lugna vrå kände jag. Oklart varför, eftersom den meningen inte ens finns med i låten. EN LITEN PARANTES BARA.

Och nääär jag funnit min väg hem till mitt lugna bo, då mina kära vänner, ska jag skypa med pj. Bästa på hela dagen!

Behöver nog en kopp kaffe nu, känner att orden flödar segt. Skyller på ett för litet kaffe intag. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback