Blev helt anfådd av min egen ilska.

Aloha vänner!
Idag har jag varit på Ikea och inhandlat lite julklappar minsann. Av någon anledning så bjuder jag alltid in mina syskon i smeten och tänker att ihop ska vi göra värsta extravaganta grejerna. Så slutar det alltid med att jag får göra allt själv. Får dock skylla mig själv eftersom jag tar på mig allt jobb.. Jaja, fint blir det nog i slutändan i alla fall.

Jag har också klippt mig idag. Åh, har du varit hos en frisör och klippt dig, tänker ni säkert nu. Så fan heller. För det första hatar jag frisörer och för det andra så planerade jag inte att klippa mig. Alls faktiskt. 
Men jag blev så jävulskt förbannad på att det inte blev snyggt när jag försökte fixa det, så jag drog fram en kökssax. Och med ett avgrundsvrål klippte jag av skiten. Blev helt anfådd av min egen ilska. 

Jaaajaa, någon cm, tänker ni nu. Nää, jag jobbar inte så. Jag klippte av till nyckelbenen. Alltså ungefär två decimeter hår. HEJ DÅ HÅRET.

Kände mig lite som när Marshall rakar av sig håret på sitt bröllop, i How I met your mother. Älskar den scenen, speciellt när han vänder sig om och ser helt galen ut. Hittar tyvärr inte hela klippet på tuben, jävla fitt-tub. 
Här får ni ett smakprov på hur det såg ut, på ett ungefär.




Adjö.

PS. Ni får inte se håret vid ett senare tillfälle. Kanske idag, kanske imorgon. Ingen vet säkert.

PS 2. Inser att jag överdrev så in i helvete när jag sa att jag hade klippt det till nyckelbenen. Det är snarare i övre-tutt-höjd.

Kommentarer
Amelie säger:

Haha! Får fina bilder i huvudet på hur du klipper av håret och vrålar samtidigt! Tim har klippt mig på sidorna av huvudet med en trimmer idag, dock utan vrål. Men ändå, sammanträffande där ;)

2011-12-13 | 22:39:59
Bloggadress: http://ledins.blogspot.com
Amelie säger:

Haha! Får fina bilder i huvudet på hur du klipper av håret och vrålar samtidigt! Heja impulsivitet!!

2011-12-13 | 22:40:49
Bloggadress: http://ledins.blogspot.com
Amelie säger:

Oklart varför jag skickar två kommentarer. Jaja. Vem vet?

2011-12-13 | 22:42:16
Bloggadress: http://ledins.blogspot.com
pj säger:

JAG VILL SE!!!!!

2011-12-13 | 22:48:18
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback