Dör av lycka.

Goddag vänner!
Jag har haft riktigt vedervärdiga mardrömmar inatt, usch. Är så glad att natten är över och att jag ska fika med Hanna klockan tre! 

En sak jag inte är det minsta glad över är att mina bebisar, mina små fina pällsbollar har åkt hem till mamma och pappa igår. De kan inte åka tåg hem med mig, eftersom Tjockafisen är extremt rädd för... jaa allting egentligen. Så därför drogade vi ner dem och så fick de åka bil hem. FY FAN VA JAG SAKNAR DEM! Det är så jävla tomt här utan dem. Imorse hällde jag upp mat och började ropa på dem, kände mig aströg när jag kom på att de inte är här.

Jaja, måste försöka stå ut en vecka bara. OCH VET NI VAD SOM HÄNDER PÅ TORSDAG???
PJ KOMMER HIT!! Dör typ av lycka när jag tänker på det!




Kommentarer
pj säger:

jaaaaa i övermorgon kommer jag!!!! FATTA i övermorogn!!!!=)=)=)=)

2011-12-13 | 10:52:56
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback