Ett styck snygg man.

Vänner!
Jag har ett nytt beroende. Ja, det innehåller män (såklart) och nej det innehåller inte frukt (inte ens plommon). DET ÄR EN SERIE. Typ världens bästa serie, faktiskt. Som ni kanske vet så tycker jag om serier och filmer där det förekommer män. Jag gillar också filmer som innehåller blod och död, vilket ju faktiskt kan vara en av anledningarna till min besatthet av vampyrer. 

Hur som haver så är det inte vampyrer denna gång, men det innehåller (såklart) män, blod och död. Ett oerhört vinnande koncept! Serien är alltså Sons of Anarchy. SÅ JÄVULSKT BRA! Serien är så genial att jag ryser i hela lill-kroppen när jag ser den. Sjukligt bra skådespelare och så fasligt spännande story. Vapen, blod, gangstrar, motorcyklar, död. YOU FREAKIN NAME IT!

Meeeeen det allra bästa är huvudrollen, Jax. Han är så sexig och snygg att jag nästan faller död ner.
Herregud va det spritter i lill-byxan när han vandrar runt i sin lilla skinnväst och slänger med sitt långa hår. Ja. Ni läste rätt. Han har långt hår och skinnväst. Inte riiiiktigt min stil, men det skiter jag i. JAG VILL ÄTA UPP HONOM. Okej? Bra.

Jaja, hur som helst så tycker jag absolut att ni ska titta på denna lilla serie. Ni kommer INTE ångra er.




Kommentarer
pj säger:

han är så jääääävla charmig!!!!

2011-12-03 | 21:27:45
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
pj säger:

han är så jääääävla charmig!!!!

2011-12-03 | 21:28:03
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
pj säger:

nej har bara sett honom i den där filmen, men AMAGAD!!!!!!

2011-12-03 | 21:31:28
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback