Försöker blidka er.

Godmorgon vänner!
Nu ska jag förklara mig. Jag bloggade ingenting för att jag helt enkelt inte hann. Jag stack på morgonkvisten till skolan, var där till tolv och åkte direkt till jobbet för att vabba åt lillflickan som fortfarande var sjuk, var där till halv åtta och stack hem. Väl hemma började jag skriva vår examinationsuppgift som måste vara klar idag klockan 23.59. Ursäkta? Varför jag satt och skrev den igår kväll? Jo för att idag kommer mamma och pappa och då vill jag inte skriva på den. Därför satt jag uppe till tre och skrev och håller nu på att avsluta skiten.

Därav uteblivet bloggande! Hata mig inte. Jag försöker blidka er med denna attraktiva man.


Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback