Grubblig.

Hej hej hej!
Ber om ursäkt, för riktigt rövdåligt bloggande. Finns ingenting som ursäktar vad jag har gjort mot er. Men låt mig förklara. Pj har varit hos mig sen torsdes och igår kväll åkte vi hem ihop till Halmstad. Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och bloggar lite. Tiden med Pj var som väntat, helt jävla fantastiskt. Herregud va jag tycker om henne alltså. Helt otroligt!

Är på ett sådant underligt humör, känner mig helt avtrubbad. Mycket underligt och mycket irriterande. Det är ju mindre än en vecka kvar till Julafton så jag har inte tid att vara grubblig. SÅ SLUT UPP, DUMMA KÄNSLOR!



Adjö.



Kommentarer
pj säger:

det är väl en jättebra anledning till att inte blogga om jag är på besök;)

2011-12-19 | 08:00:18
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Bea säger:

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

2011-12-19 | 11:58:08
Bloggadress: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback