I am quietly judging you.

Jag ska ge er en gåva! En gåva i form av det roligaste youtube-klippet jag vet. Men först, en liten historia.

Idag är jag cool. Eller alltså, jag är ju cool alla dagar i veckan. ALL DAY EVERYDAY BIIITCH. STR8 OUTTA COMPTON etc.
Hur som helst är jag EXTRA cool idag, för jag har minsann min top gun tröja på mig. 

Alltid när jag har den tröjan så tänker jag först och främst på hur töntig Tom Cruise är. För det är han. EXTREMT töntig. Sen tänker jag ALLTID på ett asroligt klipp med honom ur filmen Magnolia.
Det här är ett av de absolut roligaste klippet jag vet, alla kategorier. Tompan säger alltså kanske den absolut töntigaste repliken i filmens historia. Se och njut.

Någon frågar Tompan vad han gör. Han stirrar på personen i fråga och svarar "What am I doing? I am quietly judging you".

SÅ. FRUKTANSVÄRT. TÖNTIGT.  Ni skulle bara veta hur ofta jag tänker den här repliken i mitt huvud, för att den är så fantastisk och ni skulle verkligen veta hur ofta jag säger den. Man skulle kunna säga att jag missbrukar den.

Åh Tom Cruise din lilla tönt, I am quietly judging you. Precis just nu faktiskt.

Kommentarer
bella davis säger:

hej sötnos va fin blogg du har! kolla gärna in min modell blogg:) puss & kram

2011-12-06 | 23:38:59
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
pj säger:

jag dömmer alltid honom, varje dag. både tyst ovh högt, i tal och skrift.

2011-12-07 | 09:46:59
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback