Jag är en nörd.

Alltså, vänner. Nu ska jag dela med mig av del av mig själv som många andra finner extremt töntigt. MÅ SÅ VARA, JAG VÄGRAR ATT SKÄMMAS.
Jag visade ju min fina top gun tröja häromdagen. Kommer ni ihåg? Jaa, precis den. Den ascoola tishan. Jag har under de senase åren utvecklat en förkärlek för t-shirts med diverse tryck. Helst ska trycken ha med tv-serier, musik eller filmer att göra. Varför undrar ni? För att jag är en nörd. Jag älskar allt som är nördigt. Det är delvis därför jag vet typ allt skvaller om alla kändisar jag har något slags intresse i. Jag går liksom in för det så himla hårt.

Hur som haver så har jag samlat på mig hur många som helst genom åren. I min samling finns (förutom min top gun tisha rå) exempelvis en homer-tröja, en hmym-tröja med barney, en twilight-tröja osv.
Det jag vill ha till min samling just nu är en t-shirt med motivet SAMCRO (sons of anarchy motorcykle club redwood original, för er som inte är lika nördiga som jag) och en med happy endings. 



Och nu till mitt nyaste (och kanske bästa) tillskott. Min SONS OF ANARCHY tisha! SÅ JÄVLA NÖJD är jag. 




Här kommer två andra favoriter:
1. Det här är alltså en tisha med "I <3 vampires" på, men hjärtat är utbytt mot ett äpple (alla som är riktiga twilight-fans vet varför det är ett äpple istället för ett hjärta).
Varför älskar jag denna tisha? Men alltså, allvarligt talat. Känner ni mig inte alls? 


2. Den här tishan behöver ingen introduktion. Så jävla bra baaaa. 




Kommentarer
pj säger:

haaahahaha jaaa den var helt underbar!!! Vart köpte du den???

2011-12-10 | 22:40:35
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
pj säger:

din t-shirt såklart!!!:)

2011-12-10 | 22:46:42
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback