Jag har en gåva.

Vänner!! Tentjäveln är klar och inskickad! Vilken lättnad. PHEW.

Just i detta nu sitter jag på jobbet och tittar på tv och äter godis.
Lillpöjken var superförkyld och ledsen idag, men jag drog fram mina bästa knep och fick honom i säng en timme innan han brukar sova och nu sover han djupt i sin lilla säng!
Blir helt chockad av mina egna barn-skills. Hade ingen aning om att jag va så bra på att söva små, små människor, men tydligen är det en gåva. Ska bli spännande att se om gåvan går att applicera på mina egna barn eller om den bara gäller när det är andra barn med i smeten.



En glad tentafri tjeja med liten, liten tumme till er tjänst!

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

HURRA vad skönt!!!!:)

2011-12-03 | 07:25:06
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback