Jag vill stalka.

Vänner!
Jag har återigen blivit ofrivilligt ledig då lillflickan i la familia är sjuk. ÖHHHH, jag hatar att bli fråntagen jobb, jag vill ju tjäna pengar. Jaja, vi skulle nog försöka ordna så att jag vabbar istället för mamman i familjen imorgon, så kan hon jobba trots att lillan är sjuk.
Trist idag dock, för nu har jag ingenting att göra.

Jaa, alltså jag ska ju träna, men det gör jag ju nästan varje dag så det är ju inte superspännande. ÅH jag är så uttråkad. VAD SKA JAG HITTA PÅ? Känner för att stalka någon, det var så längesen. Men vad jag vet befinner ingen kändis sig i Stockholm som jag är intresserad av att stalka.

Jag får fila vidare på det helt enkelt. Just det, snön är borta också... Så jävla trist! KOM TILLBAKA SNÖN! I MIZZ YOUUUU.



Kommentarer
pj säger:

alltså snön kommer när jag kommer. den sa det

2011-12-07 | 15:44:38
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback