Lever du med en psykopat?


Hej vänner! 
Jag surfade runt lite på Aftonbladet och fann en artikel om hur man kan lägga märke till om man lever med en psykopat! Kan ju vara bra att veta tänker jag. 

Här nedan följer en lista på lite egenskaper och liknande som kan utmärka en psykopat. Jag tycker mig se att de flesta stämmer och jag borde ju faktiskt veta. HEHEHE

  • Han är ytligt charmig och tror att han är viktigare än andra.
  • Han manipulerar andra för egen­ ­vinnings skull. Han ljuger och bedrar utan svårigheter. Han är likgiltig inför att åka fast.
  • Han visar lite ånger eller skuld. Ibland kommer han att säga förlåt, men det är bara för att slippa ­andras tjat.
  • Han är hjärtlös och känner inget medlidande.
  • Han lever av andra eller har en aggressiv attityd
  • Han har dålig självkontroll och är promiskuös
  • Han hade beteende­problem redan som ung och satt i arresten innan han ens fyllt 18.
  • Han har en impulsiv livsstil. Han är en risktagare.

Källa: http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article13793626.ab

Alltså vissa av punkterna påminner mig om någon.. Kan inte riktigt sätta fingret på vem det är bara. Mycket underligt.

Adjö vänner!

Kommentarer
pj säger:

Jag känner väl att varenda punkt passar in på vår fd chef. Sen finns det vissa punkter på andra cpfittor man stött på. Men vad bra, nu har vi fått bevisat vad de är för människor! Du aknske ska leta upp en artikel om männsikor som är awesome, antar att du coh jag ploppar upp då

2011-12-07 | 09:51:21
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback