Ni är tjurskalliga.

Goddag vänner!
Igår var en härlig dag. Speciellt kvällen eftersom den spenderades med Amelie och Pj! Ganska fantastiskt var det faktiskt. Har tyvärr inga bilder eftersom vi var upptagna av att prata och skratta

Ursäkta? Är ni besvikna? PÅ MIG? Nej, det kan jag inte gå med på. Det är snarare jag som är besviken på er för att ni är så tjurskalliga. Tycker faktiskt att ni kan unna mig en kväll utan kamera. Så det så. Nu slutar ni genast att tramsa och är tysta!


Bild från: Weheartit

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

jag behöver ingen bild för jag var ju med, hihi!!:) btw.. kan du ha glömt ditt paraflax här?!=)

2011-12-29 | 18:50:03
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback