Nu går ni in på ert rum.

Bloggreaders. Vi har ett problem. 
Varför är det enda ni vill läsa mina inlägg med bilder på män? VA? Det är alltid de som får mest views OCH mest kommentarer. Efter det kommer bilder på mitt fejz.

Ni lämnar mig med så många frågor och så lite svar.
Varför är ni så ytliga? Varför vill ni bara titta på bilder? Är det bara människor som tänder på män som läser min blogg?
Och det absolut VÄRSTA AV ALLT, varför vill ni hellre se bilder på män än på mig? Varför? Svara genast!

Vet inte om vi kan fortsätta det här, ni och jag. Jag känner att ni inte respekterar mig som individ. Nu tycker jag att ni ska tänka över vad ni har gjort och sen be om ursäkt. Det är det enda rätta.

Nu går ni in på ert rum. Bums bastu.

Kommentarer
pj säger:

jag tänker inte ta åt mig, jag kommenterar lika mkt på dig som på dina män. Jag skriver nog mer om dig.. både här och i min blogg. så¨då kan jag med gott samvete stanna i vardagsrummet;)

2011-12-10 | 22:43:50
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Sabine-Välbefinnaren säger:

Hamnade på din blogg och gillade den direkt. Speciellt sånna här inlägg, där de skrivs om ens känslor. Min blogg är fortfarande ganska ny, men jag hoppas också kunna skriva om tankar och känslor. Men antar att det är en vanesak. =)

2011-12-11 | 19:22:04
Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback