Var är mina kompisar?


Jahaja, då har jag varit hemma i snart två veckor och jag har bara träffat två kompisar. Pj och Amelie! De har jag dessutom träffat flera gånger. Ska träffa en Johanna imorgon dock samt hennes lilla Ellen.

Varför har jag bara träffat tre vänner undrar ni? Jaa, det undrar jag också. Sanningen är att de är de enda som har hört av sig trots att alla vet att jag är hemma över jul.


Lill-tummen ner. 

Jaja, jag flyttar ju hem snart, så jag dör inte. Men det svider allt lite i lill-hjärtat mitt.

Adjö.

PS. Jag hintar hejvilt här vänner.

PS 2. Beror det på att ni har smsat och jag inte har fått smset, (jag har sämst täckning här på landet) så ber jag om ursäkt och uppmanar er att ringa eller skriva på fb.

Kommentarer
pj säger:

kan inte vi få ett tummen upp inlägg?:)

2011-12-29 | 16:04:59
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
becca säger:

vi har iaf kämpat för att kunna ses :)

2011-12-29 | 18:22:28
Bloggadress: http://duschaochtranasamtidigt.blogg.se/
Ida säger:

Nu har Julia varit hemma i två veckor och inte ett endaste sms eller samtal om en träff har jag fått. Svider lite i Lill hjärtat ;)

2011-12-29 | 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback