Var inte oroliga.

Hej hej hallå vänner!
Idag ska jag till världens bästa Amelie och byta julklappar! Så fantastiskt. Är superladdad, exalterad, PÅ TÅRNA etc.

Just det, jag har färgat håret också. I camen ser det svart ut, det är det inte. Det är mörkbrunt. 

Såhär såg det ut under tiden jag färgade det.


Och såhär blev slutresultatet. 

Ja, lill-handen vinkar på, precis som vanligt. Var inte oroliga. Den ska ingenstans. Okej? Bra.

Adjö!

PS. Inser att ni ser absolut noll skillnad på min hårfärg nu och tidigare. Det är camens fel, den vill så gärna höja kontrastjäveln så jävla högt. Så allt ser mörkare ut än vad det är. MEN JAG LOVAR ER VÄNNER, det är en ganska markant skillnad. Kanske inte i cyberspace, men i den riktiga världen.

Kommentarer
pj säger:

hopas amy-lee blir glad, annars är hon galen!! vad bra att du förklarade hela hårfärg grejen, blev lite orolig där ett tag

2011-12-22 | 14:51:24
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback