Världshelvete.

Har de senaste timmarna försökt adressändra. Förgäves. DET GÅR INTE. Är det inte det ena som inte funkar så är det fanimej det andra. VARFÖR måste världen arbeta emot mig? Jag som är så snäll och beskedlig.

Hur som helst blev jag förbannad och ringde kundtjänst och frågade va fan det var som pågick. De svarade då med följande fråga; är du helt säker på att du vet var du bor? JAAAAA jävla kundtjänstkärring, jag vet väl FÖR FAN VAR JAG BOR NÅGONSTANS. Sen upplyste hon att hon tyvärr inte kunde hjälpa mig och att jag skulle återkomma. 

Så nu sitter jag här utan adressändringen och tjurar. DÖD ÅT ADRESSÄNDRING.SE och DÖD ÅT KUNDTJÄNST. Vilken jävla kundtjänst förresten? Själva poängen med kundtjänst är väl att hjälpa sina kunder dvs göra sina kunder en tjänst. DE BORDE INTE ENS FÅ KALLA SIG KUNDTJÄNST, de borde heta kundOtjänst. 

Börjar undra om det här är världens sätt att straffa mig för att jag är en compulsive mover. Kanske vill världen se mig död för att jag konstant flyttar. Jaaaaa, VÄRLDSHELVETE, jag vill väl för fan också sluta flytta. Det är ju ditt fel att jag inte har kunnat stanna någonstans. GE MIG EN LÄGENHET SÅ SKA JAG STANNA TILLS DEN DAGEN JAG DÖR. 

OKEJ? Okej. BRA.


Bild från: Weheartit

Kommentarer
pj säger:

snacka inte om att världen vill se dig död.. sånt blir jag sur över. världen kanske säger till dig "Julie bo nära pj" I dont know liksom...

2011-12-29 | 18:49:00
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback