Är inte redo att dö.

Godmorgonvänner!
Är i detta nu påväg ut i förortsdjungeln. Jajemän, till Kista skall jag fara. Jag och halva min grupp ska åka dit och kolla på män. JO NI HÖRDE RÄTT. Eller jaa, kanske inte så mycket män utan mer pojkar..

Men hur som helst ska vi studera hur de klär sig. Känns lite riskabelt det där. Att åka ut till förorten och glo på människor.. Vill ju helst inte bli nedslagen, eller typ dö.. 

Så att, hör jag inte av mig inom de närmsta timmarna kan ni ju ringa en ambulans eller så. Känner mig inte riktigt redo att dö ännu. SO MUCH LEFT TO DO, SO MUCH LEFT TO SEE!

Jaja, wish me luck!





Kommentarer
pj säger:

I BELIVE IN YOU!

2011-11-23 | 17:19:03
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
kajsa nihlen - SKÅNES STÖRSTA BLOGG säger:

Hejsan

Söt tjej med en fin blogg! Jag tävlar nu ut en tandblekning på min blogg

och tycker det hade varit kul om du var med ! <3



Stort lycka till.Kramis

2011-11-26 | 19:53:54
Bloggadress: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback