Är mycket effektiv.

Nejmen hallå! Sitter ni där och läser lill-bloggen min, så trevligt.

Idag har jag varit MYCKET effektiv. Har redan hunnit plugga en massa, sett på Malou (såklart), myst med två morgonmysiga katter, ätit en halv kartong Paradis och druckit en halv liter julmust (light, visade sig att den inte var alls lika god som vanlig..).

Just det, jag har pluggat också och ska fortsätta lite till. Seeen vid 18-tiden skall jag fika med Hanna i gamla stan! Så himla mysigt. Älskar gamla stan, speciellt nu när det är så extremt juligt överallt.

Det enda jag saknar är snö. Hade det inte varit perfekt om det började snöa ikväll när jag och Hanna fikar. EH JO!?


Kommentarer
pj säger:

fick du någon snö sötis?!

2011-11-29 | 08:31:07
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback