Är under vädret.

Godafton vänner. Jag är under vädret (direkt översättning av engelskans "under the weather"). Jaaa, jag gör mina egna översättningar, här är jag enväldig härskare. Det vet både ni och jag. Kan vi gå vidare nu? Bra. Tack.

Jävla förkylningsjävel!! Alltid ska den visa sitt fula tryna när man behöver det som minst.. Ska ju åka hem i övermorgon, har då rakt inte tid att sitta här med bulltande huvud, snorig näsa och ömmande hals. Jag ska genast mota bort den med te och en liten mackjävel.

GANSKA orättvist om man jämför med vad denna lilla ---->bögiga mas<-----har i sitt kylskåp. (För övrigt skriver han en av mina ABSOLUTA favoritbloggar. Så det så.)

STACKARS MIG!


Adjö.



Kommentarer
pj säger:

annars får jag bota dig!!!;) ja alltså nu lät det kanske lite snuskigt men det var inte så jag menade!

2011-11-02 | 08:25:49
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback