Att dricka vin iförd pyjamas.

Har idag druckit vin för femte dagen i rad. Jävla fjortis, tänker ni nu. Johodå, gör ni visst! Jag vet nog..

MEN jag har inte druckit mig full eller ens i närheten full en enda av gångerna. Jag har smuttat. Jajemän! Som en äkta vuxen har jag tagit ett glas (eller två) vin till maten. Eller ja, kanske inte så ofta TILL mat, men jag har NJUTIT av mitt vin.

Tre av dessa fem dagar har också drycken intagits när jag varit iförd pyjamas och en av gångerna har varit på morgonen (iförd pyjamas). Eventuellt lite alkis-varning på det. MEN JAG KAN INTE HJÄLPA ATT VIN ÄR SÅ FÖRBANNAT GOTT.

Känner att det här kanske är sånt man ska hålla för sig själv.. Men det skiter jag i. Hur som helst blir det inget vin imorgon. Ska ha en VIT DAG. Herregud va vuxen och ansvarsfull jag är. Skrämmande.

how do you make gifs

Det gör det kanske inte direkt bättre att jag allt som oftast dricker vinet ur en kaffemugg, alternativt vanligt dricksglas..

Adjö.

PS. Det är faktiskt inte mitt fel att jag måste dricka ur kaffemugg, min bror äger inga vinglas. SÅDESÅ.

Kommentarer
pj säger:

du blir mer och mer lik folket i cougar town. LOVE IT. Själv så ar jag en vin flaska i mitt kylskåp.. jag undrade senasat igår om jag är patetisk om jag dricker upp den själv.

2011-11-21 | 08:37:31
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
★ W A Z U P ★ säger:

ohja, vin är gott! Och någon gång ibland får man väl dricka det i pyjamas på morgonen :D

2011-11-21 | 12:37:24
Bloggadress: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback