Att vira in sig själv i gladpack.


Alltså vänner, vi vet ju alla att jag var tvungen att sluta äta plommon. Mitt plommonberoende gick ju som bekant helt överstyr, vilket har tvingat mig att hitta andra frukter att älska. Idag testar jag kiwi! Kiwi är asgott, verkligen riktigt kalasgott. Men varför i helvete är det helt jävla omöjligt att äta kiwi utan att kladda ner hela sig själv?

Det kan OMÖJLIGT bara vara jag som har det problemet.. Det är som att kiwin gör allt i sin makt för att kladda ner mig med sin klibbiga kiwigeggamoj. Så hur undviker man då att bli lika klibbig som en sliskig spanjor?

Joo, bästa lösningen vore ju att vira in sig själv i gladpack, täcka hela sin kropp med plastfolie och bara göra hål för munnen. Meeen eftersom det innebär att jag måste gå och hindla x-antal gladpack-förpackningar av den tjuriga subban som är kassörska på Ica, såå känns inte det som en ultimat lösning.

Meeeen det är ju inte för inte jag är känd för min snabba lilla vessel-hjärna. Därför kom jag på den geniala lösningen att enbart förtära kiwi precis innan dusch samt iförd kläder som ska tvättas. Slutsats: eftersom kläderna, huden och håret ändå ska tvättas så fort kiwin äro uppäten kan jag kladda ner mig själv bäst jag vill.

create avatar

Jaa, det gäller att låta lill-hjärnan arbeta.

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

du är så smart!!! Tummen upp!!!

2011-11-10 | 08:28:05
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback