Det här kan jag leva på i flera månader.

Goddag vänner!
Alltså i måndes hände det en MYCKET spännande sak. Jag använder twitter (såklart, som den nörd jag är)och följer alla mina favoritartister och andra roliga kändisar osv. I måndes så tweetade jag för första gången Gavin Degraw och han svarade. HAN SVARADE MIG. Själva tweeten var helt meningslös och handlade om att Stockholm är hans favoritstad, men det är ju inte det som är själva poängen. Poängen är att i två sekunder så tänkte HAN på vad han skulle skriva till MIG. 

Nu förstår ni säkert inte varför jag (som är så oerhört cool i vanliga falll) reagerar så här mycket på en liten tweet. Men jag ÄLSKAR Gavin, alltså inte honom som person, för den Gavin känner jag inte. Men artisten Gavin, hans texter, hans röst, hans pianospelande. ALLT. Dessutom har jag sett honom live två gånger och han är FANTASTISK live. 

Jaja, hur som haver så kommer jag kunna leva på detta i flera månader. Precis som första gången jag som honom live i Gbg och han nästan var helt okänd i Sverige. Den gången fick jag och Ida (och alla andra som var på konserten) träffa honom och så signade han våra Gavin-tröjor. När han signade min tröja sa han att han tyckte jag var söt (haha) och det levde jag på i flera år. Tjatade om det hur länge som helst, fråga Ida.. Det ska dock tilläggas att jag var typ 15 då, nu är jag 22. Inser det sorgliga i detta, men skiter i det och är bara lycklig över att Gavin har lagt två sekunder av sin tid på lilla mig!

Här får ni en riktigt bra Gavin låt att lyssna och njuta av:



Kärlek.

Kommentarer
pj säger:

YAAAAAY TUMMEN UPP JULIE!!!!

2011-11-16 | 16:35:34
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Anonym säger:

Jag får väl ta och bekräfta detta påstående om att han sa att du var söt om någon ville fråga :) Julia kallade han honey och mig baby. Så det fick bli våra alias på Lunarstorm några år framöver! Haha underbart!

2011-11-16 | 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback