Fantasi-Paul vänder ryggen åt mig.

Är så jävulskt hungrig och mår skit. OORKKKAAR inte gör mat, dör typ bara av tanken.
Det är ju vid sånna här tillfällen man vill ha en mansvän (vägrar kalla det för pojkvän.. Vill inte ha någon jävla pojke).

Alltså, jag har ju fantasi-Paul men han vägrar hjälpa mig. Han påstår att han inte "finns på riktigt" och att det är "tekniskt omöjligt" för honom att laga mat. Förstår inte vad han menar.. Jag blir så oerhört trött på den mannen ibland.

Se, nu vänder han ryggen åt mig också. 



Han har ju onekligen en fin baksida. Det får man ju ge honom i alla fall.

Adjö.

Kommentarer
Gaymasen säger:

nice b(utt)ack indeed! ;-D



Vi kikade på "Retreat" igår, ingen film att rekommendera iaf. :-)

2011-11-24 | 17:30:38
Bloggadress: http://gaymasen.se
pj säger:

vad håller han på med? vadå tekniskt omöjligt? allt går om man vill!!!

2011-11-24 | 19:33:45
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback