Jag älskar Stockholm.

För ett par veckor sen firade jag och Stockholm 3- månader tillsammans.
Åh, vad jag älskar Stockholm! Finns ingen vackrare stad. Det känns så sorgligt att jag måste lämna och flytta hem igen om ett par månader. Det är lite som att skiljas från en väldigt fin och lojal vän. Men vi kommer aldrig sluta älska varandra, jag och Stockholm. Inget avstånd i världen kan förstöra det vi har och jag kommer komma tillbaka hit, på ett eller annat sätt. Vår kärlek kommer leva för evigt. 



Å andra sidan, har jag haft fel förr.

Kommentarer
Hanna säger:

Jag kommer sakna dig!!

2011-11-28 | 21:40:58
pj säger:

Stockholm sviker inte!

2011-11-29 | 08:30:23
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback