Jag är arg och spelar piano.

Blev genast inspirerad av mig själv så jag ville dela med mig av denna lilla godbit. Tänker genast på julafton när jag hör denna truddelutt.

Blir glad i lill-brallan på en gång, alldeles speciellt glad blir jag av den lilla arga dvärgen som spelar piano. Va fan heter han? Butter? Arger? Oklart.
Jaja, ni fattar vem jag menar, jag gillar honom hur som helst. Jag kan liksom relatera. Han är arg och spelar piano, precis som jag.

Eller ja, jag spelar kanske inte piano men jag kan dra av ett fett (verkligen?) luft-pianosolo. Fråga Pj, hon har sett ett live när vi åkte hem från Gekås.
Herregud jag har så många talanger.




Adjö.

PS. Kom på att han verkligen inte spelar piano, utan orgel. Meeeeen, jag kan säkert spela luft-orgel också. Ja, antagligen är jag nog till och med bättre på luft-orgel än luft-piano.

Kommentarer
pj säger:

ja du har en talang utan dess like!

2011-11-14 | 08:09:59
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback