Jag är delikat.



Alltså vänner. Jag har köpt en ny parfym! Jaa, det blev Beyonces parfym (såklart) eftersom jag kan relatera till henne. Vi delar samma fylliga stjärt. Ja alltså inte samma.. Men en snarlik. Eller ja, en liknande stjärt. Äh ni fattar. 

Hur som haver så luktar den så djävulskt gott. Alltså, det är inte rimligt va gott den luktar. Jag blir typ hög på den. Sen den sekunden jag sprutade parfymen på min hand, så har jag konstant suttit med handen tryckt mot näsan och sniffat. Jag liksom inhalerar lukten likt en knarkare sniffar kokain. Jag tar djupa, långa andetag och ryser sen i hela kroppen när lukten tar över mitt sinne.

HERREGUD i himmelen vad jag luktar delikat. MUMZZ.


create avatar

Adjö.


Kommentarer
pj säger:

du är alltid delikat. sådeså

2011-11-12 | 09:30:41
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Amelie säger:

KOM HIT så att jag får sniffa på dig!!

2011-11-13 | 12:34:19
Bloggadress: http://ledins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback