Jag är er härskare.

Godafton vänner! 
Här sitter jag och äter några gamla torra bullar och dricker oboy. Känner mig sådär härligt patetisk idag. Jag hade nämligen en uppgift idag. EN UPPGIFT, och inte ens den lyckades jag genomföra.

Jag skulle åka till ett bibliotek ute i Kungsholmen men lyckades missa bussen, TVÅ gånger. Ganska imponerande med tanke på att busshållplatsen ligger precis utanför fönstret. Efter andra missen gav jag upp och förlikade mig med tanken på att jag helt enkelt är hopplös och läste en bok istället.

Kan liksom ibland bli lite trött på mig själv. Ursäkta? Nej, det är klart ni inte förstår vad jag menar! Jag är er härskare, klart ni aldrig blir trötta på mig. Kapish? Bra.



LIKA GLAD FÖR DET ÄR JAG MEN GLADAST ÄR NOG RÄVEN.

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

Onekligen väcks nya frågor. Vem är räven? Varför är han glad? Vart finns räven? Är han snäll?

2011-11-14 | 08:11:20
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback