Jag är nog mer ninja-typen.

Åh, jag läser en så jävla spännande bok. Sitter typ helt spänd och rycker till så fort något låter runt mig, är ju som bekant (eller obekant för de som inte känner mig) superduperlättskrämd.

Det är helt absurt. Jag blir livrädd av typ allt. Det räcker med att det knäpper till i elemntet så flyger jag upp i soffan och är redo för strid likt en slumrande krigare. Eller ja, krigare och krigare. Jag är nog mer ninja-typen. Ni vet silent but deadly, smooth killer. SMOOOTH CRIMINAL, BAH BAH BAHDAPHA BHAAA- Ja, ni fattar. resize image


Hur som haver så ska jag återgå till att läsa min spännande bok och så får ni sova gott mina små bloggreaderzzz. 

Adjöken.

Kommentarer
pj säger:

såklart du är!!

2011-11-28 | 10:46:21
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback