Jag är uppe med tuppjäveln.

Godmorgon vänner! Sitter i detta nu på tåget hem till Halmstad, åker hem över helgen och är tillbaka till Stockholm på Måndag kväll.

Hur som haver sitter jag i första klass och ska strax få gratis frukost hehehehehe. Synd bara att jag inte äter frukost, meeeeeen jag kan väl offra mig idag. Bara för att det är gratis.

Sa jag att jag har gratis internet också?`Inte? Men det har jag. Hela resan. 


Adjö!

PS. Gratis är godast.

PS 2. Ser nu att det ser ut som jag har huggtänder på bilden. Måste ju betyda att jag håller på att bli vampyr. Det skulle ju förklara en hel del. Exempelvis skulle det förklara varför jag är så blek, nästan genomskinlig. Som ett spöke. Fast jag är ju onekligen hellre vampyr än spöke. Jaja.

Kommentarer
Lollsos säger:

Hahhaha, åååå vad jag älskar dig! Du är ju för go.... Det är sexigt med vampyrer så du vore vara superglad btw!!!!

2011-11-03 | 07:56:29
Lollsos säger:

Och god morgon på dig också förresten, ha en tervlig tufftuffetåget-resa. Hinner du ses?

2011-11-03 | 07:57:07
pj säger:

också en fördel när du ska på jakt efter din vampyrpojkvän!!! blogga hela resan nu;);)

2011-11-03 | 08:28:50
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Gaymasen säger:

Huggtänder it is! Gillade även "killikill"-bilden på killen som sov, haha.



Och ja. The trip will be ex to the citing. ;-)

2011-11-03 | 16:35:19
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback