Jag bestämmer.

Godmorgon fellow bloggerz!
I detta nu sitter jag och avnjuter en skvätt morgonkaffe och läser igenom alla 150 miljarder bloggar jag följer.

Jaa, nu tänker ni säkert att det ju inte är morgon nu, klockan är ju över 12!? Jaa, men jag kanske sov liite länge idag och snoozade mig igenom den "riktiga" morgonen, så jag har helt enkelt morgon nu istället. Så jobbar jag. Okej? Bra.

Dessutom har min kära bror inte ens gått upp ännu, så jag tycker ändå att jag ligger lite i lä där.



Adjö.

PS. Jaaa, jag veeeeet att det varken är söndag eller eftermiddag. Jag är fullt medveten om det. Men det är en katt och den är söt och jag är enväldig härskare här i bloggen. SÅ JAG BESTÄMMER. Några frågor på det? Inte? Gött.

Kommentarer
pj säger:

skriv upp vilka bloggar du läzzer!!!! jag vill seeee;)

2011-11-13 | 10:06:14
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback