Lill-handen ingår.

Halli hallå vänner!
Idag är det inte mycket som pågår i min lilla batcave. Typ ingenting faktiskt. Det enda jag har lyckats med idag är att handla lite mat till ikväll samt söndagens date. Vem ska jaggå på date med undrar ni kanske då? Jo, det gör ni. Joo, jag ska äta middag med Hanna och sen ska vi gå på BREAKING DAWN. Är så fruktansvärt taggad!

Ikväll ska jag se på Idol med mig själv och kanske möjligvis skypa med min lilla älskade Pj. DEN SOM LEVER FÅR SE.
how to make a gif
Funderar på att klippa mig i en cool frisyr. Vilken tycker ni? (den coola lill-handen ingår i klippningen)


Adjö.

Kommentarer
pj säger:

jag röstar för klippning! its so funny.. NOT!!!! BEHÅLL DITT LÅNGA HÅR

2011-11-18 | 22:58:53
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback