Tjockafisen, I am your father.

Jag är så jävulskt förkyld. Det är liksom inte rimligt. Jag kan omöjligt förstå hur så mycket snor kan få plats i min näsa. JO, MEN JUST DET, den är ju så fucking jävla lång. Den fungerar väl ungefär som en silo, där snoret bara samlas i all evighet utan hopp om att någonsin få se dagens ljus.

Hur som haver, så låter jag exakt som Darth vader när jag andas. Försökte därför nyss köra en liten sketch med Tjockafisen. Jag tänkte mig att jag kunde vara Darth Vader och han min son. Jag placerade alltså fisen på lagom avstånd så vi kunde framföra den klassiska I-am-your-father-dialogen på ett trovärdigt sätt.

Vi kan väl säga att han inte riktigt var inne på samma linje som mig. När jag hade sagt min replik, så stirrade han på mig en stund med en något förvirrad blick (totally in character). Därefter rusade han fram till mig och slickade mig två gånger i pannan, nös mig i ansiktet och sprang och gömde sig under sängen.

Alltså Tjockafisen är bra på många saker, men han är ingen bra skådespelare. Han har en sådan divig attityd och så har han inte talangen "to back it up", så att säga.
Nää, det blir aldrig någon skådis av fisen. Det blir det inte.



Kommentarer
pj säger:

hahha så typiskt fisen!

2011-11-30 | 07:43:05
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback