Varför säljer du den jävla kalsongjäveln då?

Överlevde resan till förorten. Skönt! Nu till mycket viktigare saker.

Det händer lite då och då att jag handlar på typ tradera och ebay, då jag köper importerade krämer osv från USA. Varje gång jag tittar in på tex Tradera så jag blir ALLTID lika irriterad på alla dumma människor och deras dumma aktioner. Det är som det är en samlingsplats för tröga människor, den ena mer efterbliven än den andra.

Det jag stör mig allra mest på är alla som säljer helt meningslösa saker som exempelvis ett par begangnade kalsonger. Dssaa dumma små människor som lägger in denna typ av oerhört poänglösa annonser, skriver ALLTID och jag menar ALLTID samma saker. Exempel på rubrik:

"Nästan NYA kalsonger !! SUPER FINA!!MÅSTE ses! SUPER speciella!! Finns INGA lika dana SUPER kalsonger som domma hära!! FANTASTISK vit nyans.(ENDAST använda 13 gånger)"

Alltså, om din jävla superkalsong är så superfantastisk, varför säljer du den jävla kalsongjäveln då? VA?


DUMMA. JÄVLA. MÄNNISKOR.

Kommentarer
pj säger:

dom kanske inte har alla indiander i kanoten

2011-11-24 | 07:50:28
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback