Vintern dödar mitt ansikte.

Alltså, det var väl själva fan också. Jag är så jävla torr i ansiktet, det är helt sjukt. Jag är så torr i ansiktet att det stramar när jag ler. Känns liksom som att min hy ska krackelera och falla av i stora flagor när jag höjer ögonbrynen. Den här vintern kommer bli mitt ansiktes död.


Åh, stackars mig....
DET SVIDER OCH DET KLIAR HELA TIIIIDEN. Det är inte roligt. Inte roligt alls.
resize image

Nu ska jag gå och smörja in mitt ansikte med vaselin. It ain't gonna be pretty..


Kommentarer
Johanna säger:

Skriver inte ens min bloggadress eftersom jag uppenbarligen inte skrivit där på för länge. Till mitt försvar: vårt internet blev cirkus 14 dagar försenat och sedan lite till. MEN miorgon håller vi tummarna (de hade ju till 00 på sig idag så... bajstelia)



Dock håller jag med dig om torr hy. Lite munsår på det med, fast under näsan. Marveolus! (eller något liknande). och nej, jag kan inte låta bli att pilla sönder. Ajabaja!

Puss från mig och bellen

2011-11-30 | 22:43:27
pj säger:

Du är alltid fin, dumma jävla kyla!

2011-12-02 | 13:39:18
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
stina säger:

Hett tips: finns en asgrym ansiktskräm på Body Shop. Den är rosa med svart lock. To die for! Fixar nog alla torra ansikten :)

2011-12-02 | 20:01:01
Bloggadress: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback