Är han inte lite lik min Fantasi-Paul?

Godkväll vänner!
Nu tänker jag och Mejakatten krypa till kojs (jag och Tjockafisen har bråkat och är inte på speaking terms om vi säger så).

Jag ska i alla fall avsluta kvällen med att läsa lite Vampire Diaries i ett försök att dämpa abstinensen efter nästa avsnitt som kommer fredag morgon. Det är ju en så ofantligt bra serie, så fruktansvärt sexig. OOOOCCHHH om vi ska vara ärliga, vad kan vara bättre än en bra, sexig vampyrserie med typ 20 sexiga män som skådespelar i den? Ingenting. INGENTING I SAY.

Hur som haver ska jag fantisera lite om den vackraste mannen av dem alla:




Åh herregud, bara av att titta på bilderna så sprätter det till i lill-byxan. 

Pust, stånk och stön. Nu viker jag in hovarna.

Adjö.

PS. Är han inte lite lik min Fantasi-Paul? Jag tycker nog det. Mycket underligt.

PS 2. Mums.



Kommentarer
pj säger:

varför har du och fisen bråkat?

2011-10-18 | 06:33:44
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback