Bubblar i magen.

NU känns det bättre! Är hemkommen från jobbet och äter nu plommon och dricker en kopp kaffe.
Alltså jag ÄLSKAR mitt jobb. Vilka underbara små söta barn jag har fått tag på. Idag var det precis som de förstod att jag behövde kärlek och va supermysiga hela dagen. BÄSTA barnen!

Som sagt äter jag plommon nu. Alltså jag kan inte äta plommon som en normal person. Jag MÅSTE trycka i mig typ 10 plommon inom loppet av typ en minut.

Känner redan nu efter det femte plommonet hur det bubblar och lever i magen... Inget bra tecken. Började precis på mitt sjätte plommon. Ignorerar magens uppror helt enkelt.
Det lär väl straffa sig imorgon. Jaja, det blir ett senare problem.

Adjö.



Kommentarer
pj säger:

LITE DIARRE HAR VÄL INGEN DÖTT AV!

2011-10-06 | 08:23:38
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback