Den här låten vill se mig död.



Alltså, vänner! Jag har haft denna låt på hjärnan hela morgonen. Jag har försökt med allt för att bli av med den.

Exempelvis har jag tvångslyssnat på andra låtar och med hög och något bruten stämma sjungt med. Jag har sjungit "jajamen" rakt igenom och gjort ett pampigt avslut, likt en britney spears show, med wailande och tillhörande dans. Jag har pratat högt för mig själv exempelvis "Nu ska jag brygga kaffe, nu ska jag bre ett knäckebröd, nu lilla fisegris ska du få mat" osv.

Det ger inget resultat. Den vill inte försvinna, den vill stanna och göra mitt liv till ett helvete.

Jag lovar, den här låten är ute efter mig. Den vill se mig död. Den dagen jag trillar av pinn kommer jag viska fram "jajamen, en trosa i spetsmodell" och sen kommer mitt huvud falla slappt åt sidan och ljuset lämna min blick.

Då kommer låten vinna, den kommer knyta sin lilla låt-hand och höja den knutna näven högt över sitt låt-huvud och skrika "wohooo".

Jag fasar inför mitt öde. 

Adjö.

PS. nej, jag är inte dramatisk. Jag är amazing.

Kommentarer
Emelie säger:

Hoppas du får en bra dag! =D

2011-10-17 | 13:00:00
Bloggadress: http://emellay.blogg.se/
Anonym säger:

hej, vill du följa varandra på bloglovin ?:) kram :D

2011-10-17 | 13:13:25
Bloggadress: http://tooblond.blogg.se/
pj säger:

ja.. just det! amazing va det

2011-10-18 | 06:35:02
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback