Du behöver en större penis?

Får varje vecka vid samma tidpunkt samma mail från en viss "Maria Larsson". Som hälsningsfras har hon skrivit; "Du behöver en större penis?".  Denna Maria trakasserar mig med sina penispåhopp, blir inte av med henne. Dessutom uppstår det så väldigt många frågor när jag funderar på detta mail. Exempelvis:

Fråga 1. Vem i helvete är Maria Larsson?
Varför i helvete mailar hon mig? 

3. Varför tror hon att jag har en penis?
Och även om jag hade en, va fan vet Maria Larsson om storleken på den?

4. Varför är det ett frågetecken efter något som uppenbarligen inte är en fråga utan ett påstående?
Sen är det väldigt oklart om MIN penis behöver bli större eller om jag behöver en man med större penis? Det framgår inte vems penis hon syftar på, vad som dock framgår väldigt klart är att den är ohyggligt liten samt att jag behöver en större.

5. Vad menas med att "behöva" en större penis?
Oklart vad detta behov kommer ifrån.

6. Vem avgör när man "behöver" en större penis?
Jo. Det gör Maria Larsson. Uppenbarligen.

Adjö.


Kommentarer
pj säger:

jag har tänkt efter.. och det är nog maria larsson som behöver en större penis. Hon kanske är en shemale, hon kanske fick nitlotten till pojkvän. Maria lever uppenbarligen i förnekelse och försöker kasta ut detta behov på andra människor. kanske är hon rädd och vill veta att det finns fler..

2011-10-05 | 07:30:49
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback