Fina Johanna och fina Propellen.

Igår var en glädjens dag! Jag, Johanna, Ellen och Johannas vän Jessica var och testade bröllopsklänningar. Jaa alltså Johanna testade, jag fotade, Jessica passade Ellen och Ellen försökte välta ner bordet och äta på inredningen.
Men GUD va fina klänningar och GUD va fin Johanna var i klänningarna. Så fin!! Superroligt var det hur som helst!

Efter det stack jag, Johanna och Propellen hem till mig och fikade. Ellen fick hälsa på katterna och vi kan väl säga att Mejakatten och Ellen fann varandra. Enda problemet var att Ellens ljudnivå var snäppet för högt för Mejakatten som blev livrädd varje gång Ellen skrek av lycka. 

När fikat var avklarat och jag myst extra mycket både med Ellen och Johanna så sa vi adjö eftersom de skulle åka hem idag. Men ööhhh va tomt det blev.. Jag saknar Johanna redan och jag saknar att snusa i Propellens hår och pussa på de små kinderna :/













Adjö.



Kommentarer
pj säger:

åååååååh vad söt!!!!! ellen var också väldigt söt;)

2011-10-10 | 08:46:01
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Johanna säger:

Åh vi saknar dig med. Åhåhåååh. Tur du har fantasi-paul iaf, det känns tryggt för oss <3

2011-10-14 | 23:35:52
Bloggadress: http://vackralilladu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback