Gråtfest på jobbet.

Godafton vänner!
Jag äro nu hemkommen från jobbet och har också hunnit städa och tvätta (allt för att inte plugga) lite.

Ni vet ju alla att jag älskar mitt jobb, det är helt enkelt världens bästa jobb. Meeen jag måste säga, idag var en riktigt jobbig dag. Lilltotten var lugn och mysig, som hon är för det mesta men stora killen. HERREGUD. Hade han varit tjej och ett par tio år äldre hade jag trott att han hade pms. Han var på ett jävla humör helt enkelt, vilket jag också var (eftersom jag har pms på riktigt idag).

Det var en gråt- och skrikfest (mest han) av sällan skådat slag som utspelade sig på vägen hem från dagis. Jag höll mig dock oväntat lugn och samlad (Julia VS Världen: 1-0) och efter vi kommit hem och lugnat ner oss framför lejonkungen sa var han nästan sitt vanliga glada jag igen! 

Jag applåda
rar alla människor som är föräldrar dygnet runt och inte minst de som är ensamstående föräldrar. De borde få timlön. Som jag!

Adjö.



Kommentarer
pj säger:

hahaha du är bäst min lilla bebis!

2011-10-27 | 10:57:15
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback