Jag bestämmer väl för fan själv hur mycket jävla tvåljävel jag vill ha.

Alltså vänner, har ni sett den här nya tvålpumpen som de gör reklam för på tv? Den som är automatisk och känner av att handen är under och släpper ut "en korrekt mängd tvål"? Ja den. Alltså jag har så många frågor kring denna nya pump. SÅ. MÅNGA. FRÅGOR.

De viktigaste är följande:
1. Hur mycket är "korrekt mängd" tvål?
2. Vem avgör hur mycket som är "korrekt mängd" tvål?
3. Är den "korrekta mängden" tvål verkligen korrekt för oss med pyttesmå händer? 
4. Varför får jag inte välja själv hur mycket tvål jag vill ha?
5. Jag vill väl för fan välja själv hur mycket jävla tvål jag vill ha!
6. Jaaaa, jag vet. Nummer 5 var ingen fråga, men det här är min blogg och här går vi efter min lag. Lagen lyder; Julia bestämmer allt. Hon är amazing.



Nej. Den här pumpen är ingenting för mig. Jag bestämmer väl för fan själv hur mycket jävla tvåljävel jag vill ha.

Adjö.

PS. Jag skiter i att den är "hygienisk". Ta lite jävla papper på handen innan ni nuddar pumpen istället. Det är också "hygieniskt" och ni slipper köpa en ny pump.




Kommentarer
pj säger:

Jag håller med dig. Tänk så får man bajs eller kiss på handen och känner att man vill bada itvål, kan den känna av om man fått diverse kladd på händerna? Eh nej det tror jag inte

2011-10-19 | 07:54:33
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback