Jag hatar väl vem fan jag vill.

Goddag vänner!
Idag har jag pluggdag helaste dagen. Eller ja, försöker ha pluggdag i alla fall. Det går.. sådär.

Jag hittar liksom hela tiden roligare saker att göra.
Såsom titta på tv, äta en kaka, gå ett varv runt lägenheten, ringa mamma, tvätta, plocka ur diskmaskinen, dricka kaffe, kela med Mejakatten och Tjockafisen, leka att jag är ihop med Paul Wesley och gå runt och prata engelska med mig själv/fantasi-Paul, spela wordfeud osv. 

Det är inte mitt fel att det finns en miljard roligare saker att göra än att plugga. INTE MITT FEL. Don't hate the player, hate the game.
Adjö.

PS. "Don't hate the player, hate the game". Oklart varför jag använde mig av den meningen, jag AVSKYR det uttrycket. Jag hatar väl vem fan jag vill. Jag hatar både spelaren och spelet. Några frågor på det? Inte? Bra.


PS 2. Mums.



Kommentarer
pj säger:

alltså.. armarna! YUM-MIE

2011-10-10 | 20:49:02
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback