Jag njöt av min egen fis.

Jag fiser typ aldrig, jag är mer än rapare. Men alldeles nyss fes jag den äckligaste mest avgrundslika bakisfisen i mannaminne!

HERREGUD. Alltså, hade den fisen kommit från någon annan så hade jag dragit fram min gasmask och sen slängt mig ner på golvet och krupit ut ur lägenheten. Men eftersom den var min egen fascinerades jag istället av den. Jag njöt av min egen fis.

Jaaaa, jag säger bara det alla tänker men ingen säger. Ens egna fisar är goda, alla andras är äckliga. Jo, så är det visst. Ni vågar bara inte erkänna. Sluta nu och tramsa, ALLA vet att det är så.



adjö.

PS. Jo, så är det.

Kommentarer
pj säger:

eh nej. Mina fisar får mig att fly fältet. SPECIELLT bakisfisar. ajajaj säger jag bara

2011-10-24 | 14:27:04
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Gaymasen säger:

HAHA sick! Det måste vara dagens roligaste ändå, haha. Och att vi båda skrivit GASMASK om samma inlägg? Funny funny! :-D

2011-10-25 | 16:26:13
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback