Jag rensar webbhistorik från tidens början.


När man ska rensa webbhistoriken på min google chrome, vilket jag gör ofta (eftersom jag är så extremt hemlig och har oerhört hemliga saker för mig), så har den typ olika alternativ man kan välja att rensa ifrån. Exempelvis kan man rensa från "senaste timmen", "senaste månaden" osv. Ett av alternativen är rensa från "tidens början". Är inte det fantastiskt roligt? HAHAHAH tidens början. FANTASTISKT. Den personen som har kommit på det alternativet är för alltid min hjälte!

Det enda som hade varit mer fantastiskt hade varit om ett alternativ hade varit att rensa från "urminnestider" eller från "dagen då världen såg sitt första ljus" alternativt från "mannaminne".
Sen tidens början, åh, det gör mig lika lycklig varje gång jag ser det.

Adjö.



PS. Tidens början.

Kommentarer
pj säger:

jag kan på riktigt se hur du sitter och fnissar varje gång du ser det och säger lite sådär små högt med en viss belåtenhet i tonen "sen tidens början" lite den feelingen som JD och Turk har när dom säger "Hooch is crazy". Det här är en av många anledningar till att jag älskar dig.

2011-10-14 | 08:42:24
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback