Jag skrattar faran i ansiktet.

Jag ska nu åka och jobba en skvätt. "Men Julia, vi har ju inte fått något manligt godis idag" tänker ni nu. Jo, det tänker ni visst. Men nu glömmer ni vem ni pratar med! Jag skulle aldrig lämna er törstande en hel dag utan manligt godis. NEVER.

Som en av mina (säkert alla, men jag vill inte skryta) bloggläsare anser, så är jag ju faktiskt amazing. Och en människa som är amazing skulle aldrig förneka  sina bloggläsare lite tisdags-godis.

SÅ, här har ni mina vänner:



Åh, jag skrämmer nästan mig själv med min givmildhet. 

Adjö.

PS. Nej, det gör jag inte. Människor som är amazing är inte rädda för något. JAG SKRATTAR FARAN I ANSIKTET.



Kommentarer
DR säger:

Trevlig kväll!

2011-10-25 | 19:45:40
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
pj säger:

skönt ändå att ha någon i sin omgivning som är givmild

2011-10-26 | 15:35:56
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback