Katterna smider planer.

Godmorgon vänner. Det pågår något MYCKET underligt i mitt hem. Senaste tiden har mina katter uppvisat en ny, lite nonchalant och mycket otrevlig attityd.

I detta nu ligger båda katterna utanför dörren till mitt rum, bredvid varandra och glor på mig. De kommer inte när jag ropar, som de alltid brukar och när jag försökte ta mig ut till köket innan och göra kaffe, så försökte Tjockafisen tackla mig med sin kropp. De har inte heller tiggt om mat, som de gör VARJE gång jag gör kaffe. 


Alla tecken pekar onekligen på att katterna smider planer. Mordiska planer.
Jag börjar undra om de planerar att störta mig på min tron. Kanske är tanken att de ska göra revolution och ta över makten här på henriksdalsringen? Borde jag förbereda mig på strid? Hur förbereder man sig på strid när motståndarna är två katter? 

Måste fundera lite mer kring det här tänker jag.

Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback