KOM IGEN JULIA, KOM IGEN!! KLAPP, KLAPP!!

Hej vänner!
Alltså, jag vet att jag har sagt det förut, men jag ÄLSKAR mit jobb. Världens bästaste jobb har jag!

Ikväll är jag hos min extrafamilj och sitter nu och "pluggar". Kvällen började med att jag kom hit, fick nycklar osv. Sen lekte jag och lillkillen lite, sen gosade jag ner honom i vagnen och vi gick en sväng runt Lilla Essingen.

Herregud va fint här är, helt fantastiskt. Vill bara flytta hit på en gång! Hur som helst så somnade lillkillen ganska snabbt. Vi gick hem, han fick välling och blev sen nattad. 

Så från klockan sju så har han sovit utan något krångel. Perfekt! Nu har jag alltså fram till 22.30 på mig att plugga. Är väl inte supersugen, men har liksom inget val. KOM IGEN JULIA; KOM IGEN! KLAPP, KLAPP!!!

Adjö.

Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo säger:

Byxorna är precis som ett par magic-vantar! De ser pyttesmå ut, men formar sig efter kroppen och jag skulle säkert lika gärna kunna ha XS som L, underbara verkligen :D

2011-10-11 | 20:56:27
Bloggadress: http://madeleines.se
pj säger:

I belive in you!!!

2011-10-12 | 07:56:58
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback