Morgonkatten from hell.

Godmorgon kära bloggläsare! 
Ungefär såhär ser Mejakatten ut när hon vaknar på morgonkvisten.




Synd bara att jag missar det eftersom hon vaknar runt halv 6-tiden... 

ÄLSKAR det. ÄLSKAR ännu mer att hon efter det gör ALLT i sin makt för att jag också ska vakna. Såsom peta mig i ansiktet med sin lilla Mejakatt-tass, sitta på mitt bröst och böja sig fram så att hennes näsa nuddar min näsa och sen flåsa mig i ansiktet, slicka mig i håret alternativt stirra på mig med galna Mejakatt-ögon cirkus två cm från mitt ansikte. Blir lika rädd varje gång jag vaknar och det enda jag ser är två stirriga gröna katt-ögon. 

Supermysigt. Verkligen.



Adjö.

PS. Hon är ganska söt när hon sover.

Kommentarer
pj säger:

MEJA ÄR ALLTID SÖT!!!!

2011-10-17 | 08:56:26
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback